Een mooie, werkende website is één ding, maar hoe kan ik hiermee bezoekers en potentiële klanten trekken? De meeste bezoekers komen niet direct op je website. Potentiële klanten vinden je via zoekmachines of social media kanalen om vervolgens vanuit deze bronnen naar je website te navigeren. Deze bronnen beoordelen je website op verschillende gebieden. Des te beter je website ontworpen is hoe hoger of lager je beoordeeld wordt. Ook halen deze bronnen verschillende data van je website om bijvoorbeeld een overzicht aan hun bezoekers te tonen. Om vanuit de technische kant zo goed mogelijk aan deze voorwaarden te voldoen hebben wij standaards uitgewerkt.
Normaliter heeft een website in de ontwikkelfase meerdere script en style bestanden. Iedere plugin maar ook iedere door de web ontwikkelaar gebouwde of gebruikte module kan meerdere javascript en style bestanden bevatten.
Deze moeten allemaal bij het oproepen van de website van de server opgehaald en geladen worden. Dit verlengt de laadtijd en heeft daardoor negatieve invloed op de positie bij zoekmachines. Want: Hoe langer een website nodig heeft om te laden, hoe slechter deze door zoekmachines wordt beoordeeld.
Voor onze web presentaties combineren wij alle script en style bestanden tot één bestand. Hierdoor hoeft ook alleen maar één script en een style bestand van de server opgehaald te worden.
Ook gaan wij bij dit bestand alle niet gebruikte regels en alle whitespaces verwijderen. Hierdoor kunnen deze bestanden tot wel 60% aan grootte verliezen. en hoe kleiner een bestand, hoe sneller het wordt het geladen.
Metadata worden gebruikt om content voor bijvoorbeeld zoekmachines of social media portalen ter beschikking te stellen. Deze data is niet zichtbaar op de eigen website. Een voorbeeld van meta data is de meta title, die bij een zoekresultaat bij Google als titel gebruikt wordt, of de meta description, die als beschrijving onder de titel getoond wordt.
Naast de correcte meta data voor zoekmachines gaan wij ook alle belangrijke meta data voor social media portalen zoals Facebook of Twitter ter beschikking stellen. Deze kunnen per pagina bepaald worden. Standaard meta data kunnen binnen ons systeem zelf toegepast worden zodat er ook dan data op een pagina ter beschikking gesteld wordt als deze niet op de pagina aangegeven is.
Normaliter wordt de website content bij een bezoek aan de website door de server samengesteld: Dus er draaien op de server verschillende processen om bijvoorbeeld specifieke content uit de database te halen of te detecteren wat wel en niet aan de bezoeker getoond mag worden. Ook deze processen gaan ten koste van de laadtijd. Om dit te vermijden gaan wij alle pagina’s ook statisch ter beschikking stellen zodat het ophalen en samenstellen van de content grotendeels wegvalt.
Wij implementeren standaard Google Tagmanager. Hiermee krijg je inzicht je bezoekers activiteiten Hiermee kun je makkelijk je bezoekers traceren met bijvoorbeeld Google Analytics of een Facebook pixel installeren om de bezoekers activiteiten op Facebook te communiceren en te traceren.
Wij houden van nieuwe Uitdagingen! Uw hoeft alleen maar je naam en je e-mail adres achter te laten en wij nemen zo snel mogelijk (binnen 24 uur) contact met u op.
Wij houden van nieuwe uitdagingen! Wilt uw regelmatig gebruik maken van onze hoogwaardige oplossingen? Wij hebben alleen uw naam en e-mail adres nodig! Wij nemen zo snel mogelijk (binnen 24 uur) contact met u op.
En geen vraag blijft onbeantwoord. Stel je vraag en wij gaan zo snel mogelijk (binnen 24 uur) reageren: